Avís important

L’1 de novembre de 2014, el Partit dels i les Comunistes de Catalunya va acordar la seva dissolució com a partit polític i la cessió de tot el seu capital humà, polític i material a una nova organització unitària: Comunistes de Catalunya.

Com a conseqüència d'aquest fet, aquesta pàgina web ja no s'actualitza. Podeu seguir l'activitat dels i les comunistes a la pàgina web de Comunistes.cat.



EN PEU DE PAU

Els darrers mesos Llatinoamerica torna a ser noticia, no por la eradicació del analfabetisme ni por la lluita contra la ceguera portada endavant per la “operación Milagro”, ni por la recuperació de fonts de treball, ni per la lluita contra la fam, no, les noticias son:

Massacra d’indígenes a Pando, Bolivia;

Massacra d’indígenes en l´Amazonia Peruana;

Intervenció militar de l’exèrcit de Colombia en territori d´Ecuador;

Cop d’estat de nou tipus a Honduras, y ara

Instal·lació de set bases militars nord-americanes a Colombia.

Aquest darrer fet ha donat peu a la reunió del UNASUR on es va posar a debat entre tots els governs de Llatinoamerica aquest nou desembarcament de tropes nord-americanes a Llatinoamerica. Els grupos afins al narcotraficant Álvaro Uribe (*) amb l´ objectiu de llençar una cortina de fum en relació a la greu situació creada per aquesta decisió del Govern Colombia, criden a una jornada internacional el proper 4 de setembre contra el govern de Veneçuela. Les organitzacions sota signants convoquem:

Concentració davant el Consolat de Veneçuela de Barcelona
Plaça Urquinaona cantonada Roger de Lluria

divendres 4 de setembre del 2009, 19,30 h.

En defensa dels governs populars de Llatinoamerica.

No a las bases militars nord-americanes a Colombia

Contra el cop de estat a Honduras

(*) (Arxiu Federal de Seguretat dels Estats Units, 1994 : “Senador Álvaro Uribe Vélez de ser un dels principals narcotraficants de Colombia, referenciat com l’home número 82 en un llistat on el lloc 79 l’ocupava Pablo Escobar Gaviria (capo del cartel de Medellín.) es va dedicar col·laborar amb el cartel de Medellín als mes alts nivells del govern. Uribe va estar vinculat a un negoci de narcotràfic de narcòtics als Estats Units.”

EN PIÉ DE PAZ

En los últimos meses Latinoamérica vuelve a ser noticia, no por la erradicación del analfabetismo ni por la lucha contra la ceguera llevada adelante por la “operación Milagro”, ni por la recuperación de fuentes de trabajo, ni por la lucha contra el hambre, no, las noticias son:

Masacre de indígenas en Pando, Bolivia;
Masacre de indígenas en la Amazonia Peruana;
Intervención militar del Ejército de Colombia en territorio de Ecuador;
Golpe de estado de nuevo tipo en Honduras, y ahora

Instalación de siete bases militares norteamericanas en Colombia.

Este último hecho ha propiciado la reunión del UNASUR donde se puso a debate entre todos los gobiernos de Latinoamérica este nuevo desembarco de las tropas norteamericanas en Latinoamérica. Los grupos afines al narcotraficante Álvaro Uribe (*) con el objeto de elevar una cortina de humo en relación a la grave situación creada por esta decisión del Gobierno Colombiano, llaman a un jornada internacional el próximo 4 de septiembre contra el gobierno de Venezuela. Las organizaciones abajo firmantes convocamos:

Concentración en el Consulado de Venezuela de Barcelona
Urquinaona esquina Roger deLluria
Viernes 4 de septiembre de 2009
19,30 hs

En defensa de los gobiernos populares de Latinoamérica.

No a las bases militares norteamericanas en Colombia
Contra el golpe de estado en Honduras

(*) (Archivo Federal de Seguridad de Estados Unidos, 1994 : senador Álvaro Uribe Vélez de ser una de los principales narcotraficantes de Colombia, referenciado como el hombre número 82 en un listado cuyo puesto 79 ocupaba Pablo Escobar Gaviria, capo del cartel de Medellín.) “se dedicó a colaborar con el cartel de Medellín en los más altos niveles del gobierno. Uribe estaba vinculado a un negocio involucrado en el tráfico de narcóticos en Estados Unidos.”


Etiquetes de comentaris: