Avís important

L’1 de novembre de 2014, el Partit dels i les Comunistes de Catalunya va acordar la seva dissolució com a partit polític i la cessió de tot el seu capital humà, polític i material a una nova organització unitària: Comunistes de Catalunya.

Com a conseqüència d'aquest fet, aquesta pàgina web ja no s'actualitza. Podeu seguir l'activitat dels i les comunistes a la pàgina web de Comunistes.cat.


dimarts, 6 de juliol de 2010

Festa Avant. El Embajador de la Republica Bolivariana de Venezuela, recoje el Premio a la Solidaridad Internacionalista " Alvar Badia"

El Embajador de la Republica Bolivariana de Venezuela, Julian Isaias Rodriguez, recogió de manos del Secretario General del PCC, Joan Josep Nuet , el premio a la Solidaridad Internacionalista " Alvar Badia" que otorga  la Celula de Solidaridad Internacionalista y Migración del Partit dels i les Comunistes de Catalunya en el marco de la Festa d'Avant y que este año lo fue al Presidente  Hugo Rafael Chavez Frías


Comandante en jefe de la Revolución Bolivariana en América Latina
Este premio se concede a las personas que se han destacado en la defensa de los valores del internacionalismo y han mostrado su solidaridad con los pueblos que luchan por su emancipación nacional y social. Su actitud de denuncia del Imperialismo y su defensa de la unidad latinoamericana, así como la construcción del ALBA , en el avance hacia la construcción del socialismo, como único sistema económico y político que garantice la supervivencia de la humanidad

Barcelona 03 de Julio de 2010

Tambien fué entregado el Premio "Alvar Badia" a la Solidaridad Internacionalista al compañero Javier Pedreño, historico miembro del Movimiento de Solidaridad de el Ecuador.


Todas las fotos

Etiquetes de comentaris: